20 Nisan 2013 Cumartesi

Tunicco'dan Vamp Tasma Kolye


El emeği göz nuru kolyemi gururla sizlerle paylaşıyorum. 




Beyoğlu'nda bir parti arifesiydi. Tabi ki günler öncesinden ne giyeceğim, saçımın, makyajımın nasıl olacağı belliydi. Ama eksik olan bir şeyler vardı. Beni ben yapan, olmazsa olmazlarımdan bir şeyler. Elbette takılarım! Bu sefer de kendi aksesuarlarımı kendim tasarlamaya karar vermiştim. Evdeki malzeme dolabımı karıştırmaya başladım. Siyahların ağırlıklı olacağı bir seçimdi benimki. Ve ikinci bir renk arayışım da son bulmuştu. Kararım 'Yeşil'di. İhtiyacım olan siyah dantel, yeşil tonda şerit fisto, siyah swarovski boncuk. İşte sonuç... Düşündüğümden de güzel olmuştu. Tabii parti akşamı da. Yeşil vamp tarzda tasma kolyem, hala koleksiyonumun en değerlileri arasında yer alıyor ve severek kullanıyorum.






 Dönelim parti akşamına..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder